Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
GodferyGosse
|
Geplaatst: 31-07-2020 02:56:21 Onderwerp: nike md runner 2 heren |
|
|
|
De belangrijkste problemen doen zich voor en nike custom worden gecreëerd door de leraren zelf, die hun leerlingen heel vaak zo misleiden dat ze bijna geloven dat Ki een vorm van magie is. Het volgende is een goed voorbeeld uit een zeer prominente sectie met brieven van Aikido-tijdschriften. Titel: The Spirit of Protection Ik ben timmerman en 2e kyu in Aikido. Ik werkte in een groot nieuw huis en deed reparatiewerkzaamheden. Ik was klaar met mijn werk en ging op weg naar een lange trap toen ik merkte dat de tweejarige zoon van de eigenaar dezelfde trap opging vanuit de tegenovergestelde richting. Toen hij de top van de trap naderde, keek hij me aan en niet waar hij heen ging. Ik was te ver weg om hem te grijpen, dus ik schoot op hem (irimi) en stak mijn arm recht naar hem uit, mijn "Ki" ging door het gezicht van de kleine jongens en uit de achterkant van zijn hoofd, hij viel achterover en begon huilen.
Zijn moeder hoorde het huilen en kwam de trap op. Toen ik haar vertelde wat er was gebeurd, bedankte ze me, ik zei "Dank me niet, bedankt Aikido". Dat arme kind is nu misschien net zo gestoord als de schrijver. Harry Potter Ryu Er zijn veel van zulke misleide voorbeelden waarnaar ik in nike hardloopschoenen dames toekomstige artikelen zal verwijzen, het is dit soort onzin dat de geloofwaardigheid van Aikidos in twijfel trekt. Ik ben me er volledig van bewust dat elke vechtsport een eigen versie van "Harry Potter" in hun gelederen heeft. , wat ik niet begrijp, is dat er meer van zijn in Aikido dan alle andere vechtsporten samen. Sensei Henry Ellis - 2001 Dit artikel verscheen oorspronkelijk in 3 delen op de Cyberkwoon-website. Het nike huarache heren wordt hier in zijn geheel gepubliceerd.